ZGODNIE Z HIERARCHIĄ
Przywódca Espady - Najpotężniejszy Arrancar, który przewodzi wszystkim innym i wzbudza strach nawet wśród członków espady. Aby się nim stać, należy zabić poprzedniego przywódce w obecności wszystkich arrancarów.
Członek Espady - Jeden z dziesiątki najpotężniejszych Arrancarów, może wydawać rozkazy innym arrancarom. Aby stać się członkiem Espady należy zostać wybranym przez przywódcę, wcześniej udowadniając swoją moc i wartość lub po prostu zabić poprzedniego Espadę i zająć jego miejsce. Aby zająć niższy numer również należy zabić lub po prostu pokonać danego członka espady. Na początek może posiadać 3 specjalizacje i 1 pół specjalizację, uwolnioną formę i 4 techniką z nią związane. Jeżeli gracz będzie nieaktywny dłużej niż 2 tygodnie bez poinformowania o tym administracji, postać zamienia się w NPC.
Fraccion - Zwykły Arrancar, który został doceniony przez jednego z członków espady i otrzymał możliwość dołączenia do niego, otrzymując ochronę i będąc pod bezpośrednim zwierzchnictwem danego espady. Każdy fraccion ma na początek do dyspozycji 2 specjalizację i pół specjalizację, uwolnioną formę i 3 techniki z nią związane.
Numeros - Podstawowa jednostka, zwykły niczym nie wyróżniający się Arrancar, posiadacze numerów od 11 do 99. Każdy numeros ma na początek do dyspozycji 1 specjalizację i pół specjalizację, uwolnioną formę i 2 techniki z nią związane nie licząc technik typowym dla hollowów np. cero.